Guldforum.se
Huvudforum => Tävlingar- Evenemang => Avslutade tävlingar och resultat => Ämnet startat av: Pappagoran skrivet 01 Maj, 2016, 20:06:07
Då är den första manicktävlingen över och resultatet blev ....
På första plats @Hamre (http://www.guldforum.se/forum/index.php?action=profile;u=2043) med sin egenbyggda rockerbox
och på andra plats @Patrik Steen (http://www.guldforum.se/forum/index.php?action=profile;u=1961) med sin hembyggda
ränna.
Grattis till vinnarna..
Härligt att se fina grejer i trä, genuint fint.. de ser finurliga och geniala ut.
Grattis!!
Undrar om Hamre fick som idé till goldrockern genom Clintans klassiker "Pale rider"?
Grattis Hamre :) :)