Guldforum.se
Huvudforum => Tävlingar- Evenemang => Kommande tävlingar => Ämnet startat av: Gruvfogden skrivet 01 Februari, 2016, 10:05:36
I år är det VM i USA. Placerville i Kalifornien, närmare bestämt. Mitt i hjärtat av den första Guldrushen i USA.
Jag själv ska dit tillsammans med Infaustus. Jag vet även att Ken och Ulla samt Thomas och Anette kommer att åka. Då blir vi 6 personer som ska fösöka ge Sverige så många medaljer som möjligt.
Vilka mer har planer på att åka?
Tävlingarna börjar den 11/9 och slutar 18/9.