Någon mer än jag som inte kommer in på chatten? Blir bara skickad till en gammal version av guldforum verkar det som...
Blev det med förut. Men kommer in nu.
Ja, nu ska det funka igen.
Jag uppdaterade chatten så att det är bara att klicka på "chat" så blir ni inloggade direkt om ni är inloggad på forumet.
/Admin
Nix. Kommer till nån guldforum.preview sida. http://guldforum.se.preview.citynetwork.se/forum/ (http://guldforum.se.preview.citynetwork.se/forum/)
När jag skriver in adressen manuellt kommer jag hit: http://guldforum.se.preview.citynetwork.se/forum/chat/login.php (http://guldforum.se.preview.citynetwork.se/forum/chat/login.php)
När jag skriver i mina uppgifter kommer det bara fram att jag skickat fel data, och nej jag skickar rätt data.
vilken browser har du? testa att tömma cachen då det kan vara den som strular.
http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser's-Cache (http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser's-Cache) kan hjälpa om den inte är för gammal, det kollade jag inte :D
Har testat allt. Jag tror nåt blev knäppt efter jag bytt namn. Kan inte ens komma in och registrera mig igen på chatten med rätt namn.
tror inte du behöver regga dig längre, den ska använda de normala loginet.
Igår, när jag provade fick du registera dig seperat, Alex. Funkar bättre nu.
Jag får mej inte in på den nya, får ett felmeddelande om att firefox inte kan hitta servern på den adressen, allt funkade kanon för 17h sedan så det kan inte vara browsern, har dessutom provat tömma cachen utan resultat :(