En liten resa till Emån med utgångspunkt från Ädelfors ligger som förslag. Är i nuläget 9 intresserade, vore kul om det blir fler som hänger på.
När, "var" och hur....
hej såg att ni skulle ut mot mina hem trakter hänger gärna på om det är okej vilket datum?
Tjena!
Är vi inte sammanlagt 11 som skall dit?
Eller är det nån som lämnat återbud?:(
När jag skrev var vi 9. Men nu är vi fler:) Jag har med mig 4 pers ner också så nu är vi 14.
säkert några som inte kommer helt ensamma själv drar jag med mig 2 nybörjare som vill lära sig, första helgen i maj var de va?
hehe detta kommer bli bra ju :) Jag tar nog med mig 1+ med ;D
Ok, hehe..då blir det ett stort å härligt gäng! jag kanske tar med mig en nisse..men han är inte helt hundra än.
Nej det ska bli riktigt skoj det här:)
Jag och en kille till hänger nog med om det går bra. Vi är glada nybörjare båda två
hej helt ny i detta vill också komma kanske tar med mig 12år son,
vad får man ta med sig ?
en highbanker om man hinner bygga färdigt?
Hehe, nu måste vi snart vara lätt uppe i 20 pers!:) Jag tar med mig 1 pers extra..fast han är inte 100 än
Citat från: Blixten skrivet 18 Februari, 2013, 10:21:10
Hehe, nu måste vi snart vara lätt uppe i 20 pers!:) Jag tar med mig 1 pers extra..fast han är inte 100 än
Tror vi är över 20 redan, mer typ 25 pers :P
frågor:
datum?
boplats? (tält, husvagn, husbil, vindskydd eller annan övernattning)
vad skall med?
kanske lite mer info??
Tjena!
Vi ska åka iväg 3-5 maj
Vi ska bo i en skola som ligger ungefär 400 m från vaskningsplatsen i ädelfors
Det kostar 1200 att hyra den, så på 20 pers blir det väldigt lite per skalle!
Så det enda du behöver ta med dig är vadkningsutrustning!
Aktiviteter och annat kan du hitta under fliken "kalender"
Med vänlig hälsning - blixten
Citat från: Blixten skrivet 18 Februari, 2013, 16:50:26
Tjena!
Vi ska åka iväg 3-5 maj
Vi ska bo i en skola som ligger ungefär 400 m från vaskningsplatsen i ädelfors
Det kostar 1200 att hyra den, så på 20 pers blir det väldigt lite per skalle!
Så det enda du behöver ta med dig är vadkningsutrustning!
Aktiviteter och annat kan du hitta under fliken "kalender"
Med vänlig hälsning - blixten
Och vad som kommer ske på plats sen är väl upp till oss skälva antar jag då inget direkt schema är slaget, eller? Men jag antar att det kommer bli allt från vanlig vaskning till "maskinell" vaskning från olika personers projekt, prospektering av diverse slag i området, gruvbesök och trevligt sällskap från likasinnade personer.
Ser själv fram emot helgen väldigt mycket :)
Citat från: Blixten skrivet 18 Februari, 2013, 16:50:26
Tjena!
Vi ska åka iväg 3-5 maj
Vi ska bo i en skola som ligger ungefär 400 m från vaskningsplatsen i ädelfors
Det kostar 1200 att hyra den, så på 20 pers blir det väldigt lite per skalle!
Så det enda du behöver ta med dig är vadkningsutrustning!
Aktiviteter och annat kan du hitta under fliken "kalender"
Med vänlig hälsning - blixten
sen när bestämdes det att vi sover i skolan? själv tältar jag o co. nog hos guldström så håller man dom på ett trevligt humör då vi kanske håller oss utanför hans vaskning
Citat från: Blixten skrivet 18 Februari, 2013, 16:50:26
Tjena!
Vi ska åka iväg 3-5 maj
Vi ska bo i en skola som ligger ungefär 400 m från vaskningsplatsen i ädelfors
Det kostar 1200 att hyra den, så på 20 pers blir det väldigt lite per skalle!
Så det enda du behöver ta med dig är vadkningsutrustning!
Aktiviteter och annat kan du hitta under fliken "kalender"
Med vänlig hälsning - blixten
sovsäck etc är nog dock bra att ha med :P
Jag har ingen aktivitet inplanerad:) tänkte att det är fri lek:) å sen att man kan sitta runt en stor lägereld å ha det gött!:)
Citat från: Blixten skrivet 18 Februari, 2013, 21:32:10
Jag har ingen aktivitet inplanerad:) tänkte att det är fri lek:) å sen att man kan sitta runt en stor lägereld å ha det gött!:)
Du menar skryta om hur små nuggets man har hittat :P
Haha, japp!:) vet inte om man ska sova i skola än..blir kanske husvagn eller tält med.
Blir det av fortfarande? Har inte hört så mycket om det på senaste tiden.
Jag och en kompis kommer gärna ner men vi slaggar nog inte där utan åker hemåt under kvällen.
Datum tid och plats vore nice.
Då varken jag eller min kompis har någon egentligen erfarenhet så kanske någon kunde peka åt något väderstreck för när jag var nere sist hittade vi inte ett micro fastän att kaffet på brasan smakade bra.
Fast vi kanske ska hålla ihop gruppen helt ?
yes de blir av, men kolla "ut på lite guld äventyr" tråden ist, 2 trådar med samma innehåll blev det ingen aning om varför men det diskuteras mest där
Dennis å jag kommer vi sover i vindskydd eller tält. //borax
Varför inte sova i skolan? Blir ju billigt deluxe ju fler vi är :P