Guldforum.se
Huvudforum => Manicker => Övrigt => Ämnet startat av: Tjirogadd (GTW-MK) skrivet 16 Maj, 2015, 19:03:16
Efter att bara ha legat och samlat damm i några år nu så fick jag äntligen användning för Maxpedition FR-1an.
En pocketvåg, sugflaska, pipett, två tuber, luppen + några småsaker till.
Hur klockrent som helst.