Guldforum.se
Huvudforum => Manicker => Fungerande manicker => Ämnet startat av: Aquatek69 skrivet 08 Maj, 2015, 15:22:20
Panned my cons out a few days ago from Ädelfors but just re run it all again through my new mini cleanup sluice... Wow, & I thought I was careful when I pan!!
Fantastic little sluice, really happy with it :)
John.
Fint bygge du har :) men med risk för trådkap så lägger jag upp några bilder på min prototyp till cleanup ränna. Som syns på bilderna så är den återcirkulerande med en godisburk som resterna av paydirten hamnar , efter så ställer jag dit vaskpannan som syns på bilderna och höjer vattenflödet och rensar ner guldet i pannan(förhoppningsvis). Mattan hittade jag på Rusta och är en yogamatta.