Guldforum.se

Huvudforum => Manicker => Övrigt => Ämnet startat av: HANNU skrivet 12 Mars, 2015, 11:14:36

Titel: Riktigt bra lim
Skrivet av: HANNU skrivet 12 Mars, 2015, 11:14:36
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/12/d595e83487750dfdbca89f45f7ee0ad2.jpg)

Jag rubbar med stålborste och tvättar  med aceton GHmattan innan jag limmar.
Titel: SV: Riktigt bra lim
Skrivet av: HANNU skrivet 14 Oktober, 2016, 15:13:02
Köpte en flaska till
Gummiförstärkt och elastiskt.
Ett otroligt lim
Hade en två cm bred remsa som jag skurit av kanten av GH-mattan med mig i Ädelfors ett par år sedan och vi fick ta i ordentligt för att dra av det.
Men till detta pris skall den hålla gummit ihop också, som den gör.
Made in Ireland
Titel: SV: Riktigt bra lim
Skrivet av: Malmberg skrivet 19 Oktober, 2016, 18:30:52
Bra att Ahlsell har den. 😀
Titel: SV: Riktigt bra lim
Skrivet av: HANNU skrivet 30 Oktober, 2016, 11:13:09
Hittade ett par GoldHog bitar och limmade ihop.
Den smalade biten är 2,5 cm bred.
Tyvärr räckte inte min våg, men drog den runt i alla fall.

Limmet är ju flexibelt och gummi förstärkt.
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod