Guldforum.se
Huvudforum => Manicker => Övrigt => Ämnet startat av: HANNU skrivet 12 Mars, 2015, 11:14:36
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/12/d595e83487750dfdbca89f45f7ee0ad2.jpg)
Jag rubbar med stålborste och tvättar med aceton GHmattan innan jag limmar.
Köpte en flaska till
Gummiförstärkt och elastiskt.
Ett otroligt lim
Hade en två cm bred remsa som jag skurit av kanten av GH-mattan med mig i Ädelfors ett par år sedan och vi fick ta i ordentligt för att dra av det.
Men till detta pris skall den hålla gummit ihop också, som den gör.
Made in Ireland
Bra att Ahlsell har den. 😀
Hittade ett par GoldHog bitar och limmade ihop.
Den smalade biten är 2,5 cm bred.
Tyvärr räckte inte min våg, men drog den runt i alla fall.
Limmet är ju flexibelt och gummi förstärkt.