Guldforum.se

Huvudforum => Manicker => Fungerande manicker => Ämnet startat av: Hoddy skrivet 14 December, 2014, 22:07:13

Titel: Ännu en byggbeskrivning av en "Blue bowl"
Skrivet av: Hoddy skrivet 14 December, 2014, 22:07:13
hittade det här på en australisk site.

https://www.prospectingaustralia.com.au/forum/viewtopic.php?id=913 (https://www.prospectingaustralia.com.au/forum/viewtopic.php?id=913)

Det här kan ju också vara intressant för den som bygger sin egen blue bowl. Måtten för en äkta blue bowl.
(https://www.prospectingaustralia.com.au/forum/img/member-images/1497/1382933243_image.jpg)
Titel: SV: Ännu en byggbeskrivning av en "Blue bowl"
Skrivet av: lars_hed skrivet 14 December, 2014, 23:06:45
Citat från: sarzh skrivet 14 December, 2014, 22:07:13
hittade det här på en australisk site.

https://www.prospectingaustralia.com.au/forum/viewtopic.php?id=913 (https://www.prospectingaustralia.com.au/forum/viewtopic.php?id=913)

Det här kan ju också vara intressant för den som bygger sin egen blue bowl. Måtten för en äkta blue bowl.

Super :) Håller just på att göra en blue bowl av en gammal saftmaja och jag behöver korta av mittratten, och nu fick jag lite mått att gå efter.
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod