Guldforum.se
Huvudforum => Manicker => Fungerande manicker => Ämnet startat av: crillevarbergsgubbe skrivet 26 September, 2014, 12:14:45
Är det någon som trumlar stenar här? Tips på maskiner. Slipmedel. Gå till väga..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sök rätt på Wille, en slipad kille här på forumet. Eucitzen .
Ping @Eucitzen (http://www.guldforum.se/forum/index.php?action=profile;u=117)
Han hade kontaktat mig via PM, så jag hoppas det löser sig. :)