Vinn en detektor - guldstrom.se
På vilken plats är Tomten från Minelab i idag? - Tävlingen pågår från 1 dec t.o.m. julafton.
Varje dag (på olika tider) från 1 dec. t.o.m. julafton lägger vi upp en bild med Minelab's jultomte på www.guldstrom.se Bilden finns någonstans under kategorin Metalldetektorer. På bilden med Minelab's tomte står det dagens datum samt vilken plats tomten är på.
Ditt jobb i tävlingen är att hitta tomten (kolla att det står dagens datum) och se vilken plats han är på. Mejla sedan detta till rolf@guldstrom.se Du kommer då automatiskt att vara med i dagens dragning där vinnaren får en snygg Minelabmössa och går till final. (Endast ett mejl från din e-post om dagen. Du kan givetvis vara med nästa dag igen.)
I finalen lottar vi, bland de 24 finalisterna, en vinnare som får en detektor från Minelab.
Vi garanterar att någon vinnare får minst en Minelab X-Terra 305, men kära tävlande, får vi bara in 500 olika e-postadresser så vinner någon istället en CTX 3030
OBS, er inskickade e-postadress kommer att ges till Minelab som då skickar nyhetsbrev till er.
Rolf Guldstrom
Guldström & Co AB
We change people's lives...
Phone +46 702 845 116
Email rolf@guldstrom.se
Internet www.guldstrom.se
Wohooo! Jag vann :-D Tack så mycket Nugget för att du berättade om tävlingen.
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Det skall vara hela dagen tror jag. Jag hittade den imorse. Hoppas jag vinner också. :)
Hela dagar och ny tomte varje dag. Jag letade igenom metalldetektordelen 5 ggr innan jag fattade! Hehe
ha ha man gör det svårare än det är:-)
Hittade tomten idag! :)
(Ska jaga han varje dag...;)
japp Me too
Här är min vinst från lucka 1 :)
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Vilken tur gubbe du är =)
Ja jag har lite flyt nu, gift i lördags och nu vinst :-)
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Grattis ;) ja svarade iaf rätt idag får se om de leder någonstans! Vore ju fint om dom flesta här på forumet vinner en varsin
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Citat från: GuldDan skrivet 03 December, 2013, 14:45:28
Ja jag har lite flyt nu, gift i lördags och nu vinst :-)
Sent from my HTC One X using Tapatalk
GRATTIS, råder dig att vara lite försiktig i äktenskapet iaf i början och inte vaska i diskhon. Du ser hur det gick för Sudde.
Kanske frugan gillar att vaska hon med :)
Citat från: Dejamm skrivet 03 December, 2013, 18:27:22
Kanske frugan gillar att vaska hon med :)
Ja, en vaskande hustru är väl den bästa man kan ha.
Citat från: unnah skrivet 03 December, 2013, 18:33:15
Citat från: Dejamm skrivet 03 December, 2013, 18:27:22
Kanske frugan gillar att vaska hon med :)
Ja, en vaskande hustru är väl den bästa man kan ha.
Tyvärr har inte guldfebern smittat av sig på frugan ÄN, men jag ger inte upp i första taget :)
Hon blev lite matt på mig när jag nästan spontanbeställde en goldhog "excavator" från Usa
men som vanligt fick hon som hon ville och det blev nytt köksbord+stolar istället.
Citat från: GuldDan skrivet 03 December, 2013, 20:03:14
Citat från: unnah skrivet 03 December, 2013, 18:33:15
Citat från: Dejamm skrivet 03 December, 2013, 18:27:22
Kanske frugan gillar att vaska hon med :)
Ja, en vaskande hustru är väl den bästa man kan ha.
Tyvärr har inte guldfebern smittat av sig på frugan ÄN, men jag ger inte upp i första taget :)
Hon blev lite matt på mig när jag nästan spontanbeställde en goldhog "excavator" från Usa
men som vanligt fick hon som hon ville och det blev nytt köksbord+stolar istället.
Inte helt fel det heller för ibland behöver man en stol att sitta på och ett bord till alla saker såsom byttor med koncentrat, siktar och vaskpannor med mera. Här hemma kör vi med delat intresse. D V S, även om tanten är ointresserad så delar jag med mig :D
Och hej! Stort grattis till mössa och fru!
Citat från: GuldDan skrivet 03 December, 2013, 20:03:14
Citat från: unnah skrivet 03 December, 2013, 18:33:15
Citat från: Dejamm skrivet 03 December, 2013, 18:27:22
Kanske frugan gillar att vaska hon med :)
Ja, en vaskande hustru är väl den bästa man kan ha.
Tyvärr har inte guldfebern smittat av sig på frugan ÄN, men jag ger inte upp i första taget :)
Hon blev lite matt på mig när jag nästan spontanbeställde en goldhog "excavator" från Usa
men som vanligt fick hon som hon ville och det blev nytt köksbord+stolar istället.
Fick en bra råd av en kompis. Låt henne vaska lite men salta pannan först. Själv har jag inte prövat än eftersom jag har inget att salta med, förutom vigselringen. Men då tror jag att man skulle bli avslöjat.
OK. Känns som att tråden håller på att spåra ur. Kanske kan non starta en egen tråd om vaskande fruar
Ja det kanske vi skulle... en tråd om vaskande fruar då. Kanske det är avklarat nu.... Men detta blev en kul tråd =)
Och jag hittar bara Rolf Guldström på en massa bilder...
Är det han som är "Tomten" ?????
Nej det är tomtebild.
Jo, jag hittade den till slut :)
Gött. Du hade ca. 1,5 timmar kvar att leta.
Jag antar att du kan allt som Guldström har på sin hemsida nu.
Fråga 1 . Vad hittar du under meny 2 undermeny 3 . Du har 5 sekunders betänketid. :)
Citat från: Dejamm skrivet 04 December, 2013, 06:48:35
Gött. Du hade ca. 1,5 timmar kvar att leta.
Jag antar att du kan allt som Guldström har på sin hemsida nu.
Fråga 1 . Vad hittar du under meny 2 undermeny 3 . Du har 5 sekunders betänketid. :)
yeee hittat tomten den 4 december ...kul grej från guldströms
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)
Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)
Förvånar mig inte, har du även blivit erbjuden en plats i TV,s nästa dokusåpa, "Tomte söker Tomte"? ;D :D :D
Citat från: Pappagoran skrivet 08 December, 2013, 17:17:18
Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)
Förvånar mig inte, har du även blivit erbjuden en plats i TV,s nästa dokusåpa, "Tomte söker Tomte"? ;D :D :D
Där hängde jag inte med.. men ok!?
Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:24:40
Citat från: Pappagoran skrivet 08 December, 2013, 17:17:18
Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)
Förvånar mig inte, har du även blivit erbjuden en plats i TV,s nästa dokusåpa, "Tomte söker Tomte"? ;D :D :D
Där hängde jag inte med.. men ok!?
Det var absolut inget illa menat! Jag kan bara vara lite svår att förstå ibland. 8)
Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)
Du saknas fortfarande på vinnarlistan! Har du svarat på vinnarmailet?
Idag 9:e dec hittar inte jag ngn tomte! I natt låg föregående dags tomte kvar i rutan!
Kolla under rea delen =)
Jodå - den finns där ::)
Japp, och jag hittade den också ;D
Hur många Tomtar behövs för att göra en JUl? I den här världen är det visst 24 stycken :)
Någon kommer att få en riktigt fin Jul och jag hoppas det blir någon här på forumet. Vi har ju redan nu 2 kandidater till den julklappen.
Här lästa på lite om tävlingens priser! Är det inte ctx 3030 som är 1:a priset? Den kostar över 20.000. Medans den andra kostar runt 4000. Står att om det blir mer än 500 e-postadresser så kan man vinna gtx den som kostar 4000. Men om det INTE blir mer än 500 så kan man vinna den för 21.000:-
Som jag fattat så vinner någon en ctx 3030, om dom fått in 500 st olika e-post adresser, Inte över 500, inte under 500, utan 500 st prick, :D
Ok, hehe ja då lär det priset försvunnit för länge sedan! Lär väll va alla guldvaskar i hela norden som är med i den här tävlingen!:)
Jag tolkar det som att man vinner minst en x-terra 305 och desto fler mailadresser de får in desto bättre pris (detektor). Med andra ord om de får in 500+ så blir det ctx 3030
Så tolkar jag det också. +500 = CTX 3030
Jag knep en mössa igår 8) Nu skall ni se att jag nog vinner detektorn med C:-)
Tomten kom med post :)
Fan vad kul att det börja bli ett par härifrån forumet med i dragningen ! Även om jag själv inte kommer med så håller jag tummen för att en forum medlem kammar hem en detektor :) God Jul ! // Dödgrävarn
Citat från: Dödgrävarn skrivet 11 December, 2013, 15:55:47
Fan vad kul att det börja bli ett par härifrån forumet med i dragningen ! Även om jag själv inte kommer med så håller jag tummen för att en forum medlem kammar hem en detektor :) God Jul ! // Dödgrävarn
Tror vi har 3 forummedlemmar med chans på detektorn just nu :D
4 är det till och med. Inte dåligt 4 av 10 än så länge då. :)
ja vore riktigt kul om detektorn landar här på forumet. :) :) :)
Här inte guldström lagt upp nån tomte idag. Här kollat igenom alla flikar under metalldetektorerna. Men här inte hittat den lilla tomten!:) nån som har hittat den idag?
Citat från: Blixten skrivet 13 December, 2013, 11:26:59
Här inte guldström lagt upp nån tomte idag. Här kollat igenom alla flikar under metalldetektorerna. Men här inte hittat den lilla tomten!:) nån som har hittat den idag?
Du får köra ett varv till...... :-X
Nu så hatr man kört ett till maratonvarv. Och fortfarande ingen tomte!:(
Det ligger en Tomte på sidan den har jag sett :D
Citat från: Blixten skrivet 13 December, 2013, 12:18:28
Nu så hatr man kört ett till maratonvarv. Och fortfarande ingen tomte!:(
En hint= alla detektorer! Här på forumet hjälper vi varann :D
Den rackaren var inte lätt att hitta idag. Men där satt den =)
Är det någon som har hittat tomten idag? Eller har guldström inte lagt upp dagens tomte än?
Jag hittar ingen heller... =(
Jag har mailat till Rolf och frågat nu =)
Svar från Rolf:
Vi gjorde en missŠ
Jag la tomten under en detektor som var slut i lager och den var inställd
så att den inte skulle visas om den var slut i lager.
Men vi har blivit nerringda:-) och nu är det problemet åtgärdat.
Nu kan du gå på tomte jakt igen.
Rolf G
Nu så har man hittat den lilla tomtefaan!:)
Found it :) Efter 5 gången idag som man gått igen allting, Så dök tomten plötsligt upp ;D Måste ha fastnat i skorstenen !
Tomtefritt idag.....
Tomten finns =)
Det var en sjusovar tomte idag.
verkar ha blivit lite för mycket glögg för tomten.
hittade honom i dag ,men han verkar inte veta var han är,måste ha gått vilse igår.rolf måste ha missat att skriva in adressen på dagens tomte. :)
Jag antar att han är hemma och vilar idag =)
verkar som att han återfått medvetandet nu.
Hoppas detektorn hamnar på forumet nu då.
Ja de får vi hoppas...
Hoppas också någon här för den detektorn.
Tycker även att sidan hos Guldströms togs bort lite för tidigt. Vem blev gårdagens finalist och var presenteras slutvinnaren?
Kristoffer Lidman vann...
Guldstro?m - Minelab Tomte (http://www.youtube.com/watch?v=2HZYOj_AJYY#ws)
Fy satan vilken enastående bra dragning. Tack så mycket för den Rolf! Och du, din guldklimp såg ut att vara lite för stor även för två vaskpannor! ;)
Och ett STOOOORT GRATTIS till vinnaren. Vilken JUL det måste ha blivit!
Ja tävlingen satte verkligen guldkant på December. Stort tack till Rolf & Co! Och stort grattis till vinnaren. Jag säger som Tony Rickardsson på brett dalmål: Ja är intä bitter :D
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Stort grattis.
Stort Grattis till Kristoffer.