Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Borax Gbod å övriga tankar

Startat av borax, 22 oktober, 2013, 12:45:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

borax


Nu har vintern kommit till åtorp det är kallt i gboden det har blivit så lite folk på shaten så jag fixar en egen kanal där jag kan prata med mig själv och andra.// borax
Skickat från min Light via Tapatalk 2


iller

Citat från: borax skrivet 22 oktober, 2013, 12:45:29

Nu har vintern kommit till åtorp det är kallt i gboden det har blivit så lite folk på shaten så jag fixar en egen kanal där jag kan prata med mig själv och andra.// borax
Skickat från min Light via Tapatalk 2

Får jag mitt jobb jag sökt så får jag snart en ny laptop, då blire livat igen :D Tappade ju gamla fanskapet i marken :(

Pappagoran

Citat från: iller skrivet 22 oktober, 2013, 15:54:37
Citat från: borax skrivet 22 oktober, 2013, 12:45:29

Nu har vintern kommit till åtorp det är kallt i gboden det har blivit så lite folk på shaten så jag fixar en egen kanal där jag kan prata med mig själv och andra.// borax
Skickat från min Light via Tapatalk 2

Får jag mitt jobb jag sökt så får jag snart en ny laptop, då blire livat igen :D Tappade ju gamla fanskapet i marken :(

Förstod nästan att det var något tokigt då du varit väldigt tyst på sista tiden! Hoppas det går bra så du kommer igång för jag vill inte ligga i topp!
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

borax

Ja det vore inte fel om du hittade ett jobb det underlättar den ekonomiska biten

Skickat från min Light via Tapatalk 2


GuldDan


Citat från: iller skrivet 22 oktober, 2013, 15:54:37
Citat från: borax skrivet 22 oktober, 2013, 12:45:29

Nu har vintern kommit till åtorp det är kallt i gboden det har blivit så lite folk på shaten så jag fixar en egen kanal där jag kan prata med mig själv och andra.// borax
Skickat från min Light via Tapatalk 2

Får jag mitt jobb jag sökt så får jag snart en ny laptop, då blire livat igen :D Tappade ju gamla fanskapet i marken :(

Vad glad jag blir att höra det, trodde nästan det var mitt fel att du aldrig var inne ;) :D

Pappagoran

Citat från: GuldDan skrivet 22 oktober, 2013, 16:33:00

Vad glad jag blir att höra det, trodde nästan det var mitt fel att du aldrig var inne ;) :D

Det är aldrig någons fel, allt handlar om omständigheter! I Illerns fall var det tydligen att tappa laptopen i marken  :D
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

borax

Imorgon ska jag försökaå ta mig ut med gborret å se om det kan bli något positivt resultat tänkte ta 4 prov så får vi se

Skickat från min Light via Tapatalk 2


borax

Jag håller på med krossen men det får inte bra med motorn jag har får nog skaffa en annan

Skickat från min Light via Tapatalk 2


borax

Går

Skickat från min Light via Tapatalk 2


johanssonsan

ALLA väntar på film med krossen igång..... 8)

borax

Sen håller datorn på å minar bitcoin har blivit 20 $ hitills

Skickat från min Light via Tapatalk 2


borax

Motorn vi satt på gick för fort så det måste bli remskivor imelölan

Skickat från min Light via Tapatalk 2


johanssonsan