Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Guldgrävarens Guide Till Galaxen

Startat av Gruvfogden, 19 april, 2016, 10:29:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

christoffer

Efter att ha öppnat boken kunde jag inte slita mig, mycket läsvärd! Bra jobbat! Ser fram emot en eventuell uppföljare.

Gruvfogden

Nu finns det ett 20-tal böcker kvar från första upplagan. Passa på att beställ om ni vill ha boken. Efter denna upplagan kommer boken bara tryckas "on demand", vilket gör att det kan ta en rätt bra stund innan den levereras.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

HANNU

Stå på dig, annars gör nån annan det.

Kena

Har den. Läst den.
Helt suverän

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gruvfogden

Strax över 500 exemplar av boken har sålts nu. Aldrig kunde jag tro att det skulle vara en så efterfrågan.
Ett stort tack till alla som köpt den.

Själv har jag bara 10 exemplar kvar av boken hemma. Så passa på att köpa den nu, om ni inte redan gjort det.

Beställning görs här: http://www.guldgravaren.se/

Bara för att jag är så glad över denna framgång så kommer jag även att göra någon annan glad. I en av de 10 böcker som jag har kvar kommer jag att lägga i en liten nugget. Så passa på att köpa nu gott folk :)
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

fettokissen

Nu vart man ju bara tvungen att beställa :)

Osmiridium

Jag gjorde slag i saken och beställde också :D Kan dock inte det där med swish så det blev genom adlibris istället, tror ni de skickar med nuggetar också?  :))  Ska bli kul att läsa och längta efter sommaren som kommer... ^-^

Malmberg

Boken va väldigt pedagogiskt skriven men tycker att du kunde utvecklat den lite mer... men det är väl för att man är så vetgirig kanske... Kändes som den var mer riktad till nybörjare. Tack för en bra bok iaf. =)

wkstrm

Lade en beställning jag med!
Alltid lär man sig något! :)

Northdigger

Ja då va det beställt, hoppas på en liten nugget ;) litegrann som en paydirtbook :-p

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

fettokissen

Idag damp boken ner i brevlådan, tyvärr utan nugget  :)
Ser fram emot att läsa den. Blir nog kvällslektyren.

Tack @Gruvfogden för snabb leverans.

Northdigger

Samma här, boken kom men ingen nugget.. sitter o äter middag och lusläser litegrann, än sålänge tummen upp för gruvfogden ;)

Pappagoran

Citat från: Totti Potti skrivet 07 november, 2016, 16:20:26
Samma här, boken kom men ingen nugget.. sitter o äter middag och lusläser litegrann, än sålänge tummen upp för gruvfogden ;)

Kanske lönar sig att köpa en bok till :)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.