Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

man tackar för alla trevliga stunder

Startat av vedboden, 02 maj, 2021, 18:58:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

vedboden

hej vaskarvänner. blir 67 i maj så det börjar bli dags att tacka för mig med guldvaskningen.  efter 30 år med pannan i näven. och 20 somrar i finland känner jag mig nöjd. har varit en fantastisk tid och många trevliga möten. önskar er andra lycka till. men guldfebern blir man ju aldrig av med.  ska resa runt med husvagnen i sommar. sitta vid havet och njuta.   men men man vet aldrig vad som händer 2022.   min utrustning är nu såld. förutom en torrdräkt i gott skick. storlek xl. ok hadebäst pelle.   goldrush vedboden.   sidan ligger kvar på fbook med en hel del bilder vid intresse.

Bothner(Kenneth)

Tack för alla kul stunder i framförallt Finland! Det har varit mycket trevligt och lärorikt. Din detektor är ju i goda händer i en container i Perth. När Coronan är över kommer den ut i bushen 2-3 månader/säsong. Engelska paret från Isle of Wight kör hårt med den. Hoppas dina senare maskiner kommer synas ofta i Kutturaområdet. Vi får garva åt gamla minnen på film. Själv hoppas jag komma upp i år igen. Några år till tänker jag slita i en ravin norr om polcirkeln.. Lycka till med "Pensionen"...

Nugget

Tack själv Vedboden.

Ha det bra på äldre dar och du vet var vi finns och du ångrar dej  ;)

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.