Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Noterade just.....

Startat av Pappagoran, 20 februari, 2014, 17:47:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Japp, noterade just att jag ligger bara ett inlägg efter forumets egen Iller! Tänkte nu gå upp och dela den platsen
för att se om det kan bli lite fart på honom. Illrar ska ju vara snabba!?

Satt även och funderade lite på varför det kallas undersköterska och översköterska. Kan det vara att att att undersköterskans
ansvar är från midjan och ner och översköterskan jobbar uppåt? Jag vet faktiskt inte men tycker att en sjuk sköterska ska stanna hemma!

Kom igen nu Iller!

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

iller

Citat från: Pappagoran skrivet 20 februari, 2014, 17:47:22
Japp, noterade just att jag ligger bara ett inlägg efter forumets egen Iller! Tänkte nu gå upp och dela den platsen
för att se om det kan bli lite fart på honom. Illrar ska ju vara snabba!?

Satt även och funderade lite på varför det kallas undersköterska och översköterska. Kan det vara att att att undersköterskans
ansvar är från midjan och ner och översköterskan jobbar uppåt? Jag vet faktiskt inte men tycker att en sjuk sköterska ska stanna hemma!

Kom igen nu Iller!

Du får sluta spamma!  >:D C:-) :o

Och vart fasen såg du det? Det syns ju inte om man inte går in nånstans och kollar :P

Pappagoran

#2
Citat från: iller skrivet 20 februari, 2014, 18:07:25
Citat från: Pappagoran skrivet 20 februari, 2014, 17:47:22
Japp, noterade just att jag ligger bara ett inlägg efter forumets egen Iller! Tänkte nu gå upp och dela den platsen
för att se om det kan bli lite fart på honom. Illrar ska ju vara snabba!?

Satt även och funderade lite på varför det kallas undersköterska och översköterska. Kan det vara att att att undersköterskans
ansvar är från midjan och ner och översköterskan jobbar uppåt? Jag vet faktiskt inte men tycker att en sjuk sköterska ska stanna hemma!

Kom igen nu Iller!

Du får sluta spamma!  >:D C:-) :o

Och vart fasen såg du det? Det syns ju inte om man inte går in nånstans och kollar :P

Du vet väl att jag är bra på att gräva? (Man kan också kaste ett öga åt höger)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Sudde(Stefan)

Bygg på trumman nu ;-)
Framåt framåt och.....ner.