Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Guldfeber

Startat av Justina, 02 juni, 2020, 12:11:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Justina

Hej alla o tack för insläpp!
Har fått " guldfeber" o det tar hårt på mig!
Bor iSkåne, lite norr om mitten. Tror jag hittat guld men det tror inte mina nära o kära så känner mig förvirrad o skulle jättegärna vilja ha hjälp innan har tid o ork över . Vill veta hur man gör sån inmutning. Först hjälp m kolla så det ÄR guld men jag känner mig ganska säker.
Klart jag är lite orolig innan jag bevakat mina egna intresse att det blir taget av ngn annan men uppfattar denna sida som seriös så hade känts tryggt få hjälp härifrån.
Jag är dålig å datorer o Mail o använder helst det gamla sättet att ha kontakt. Samtal antingen via tel eller öga mot öga!
Önskar få bli medlem! Kan admin ordna medlemskap?
Hoppas det är någon som känner sig manad hjälpa mig ?
Vänligen Justina

Bothner(Kenneth)

Nu är du medlem! Inte konstigare än så! Välkommen! Många har koll på Skåne så vänta på svar!  :)

HANNU

Hej och välkommen som ny medlem. Egen inmutningen tror jag att du kan vänta med tills du blir mera ärfaren.
Tycker du som inte har så långt till guldriket Ädelfors att besöka stället. Där får du lära dig allt om guldvaskning, till och med vaska guld som du säkert hittar.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

vedboden

Bra tänkt där hannu. När åker du uppåt ?

vedboden

Du har ju arbetsresa
.borde funka för att komma in.pelle.