Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Hjälp!! Katastrof

Startat av redmac36, 27 april, 2014, 13:56:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

redmac36

I dag skulle jag ta fram min utrustning till majträffen ur förådet och samlade allt i öppningen, gick i för att leta upp pannorna och sikten. :o :o

När jag hör ett ljud som låter som man slänger ett ton plåt i en tomcontainer,vänder mig om och ser fassan på traktoren har kört över alla grejerna.  >:( >:( >:(

Jag går fram och ser vad jag kan rädda ur röran. :( :( :( Bara en spade klarade sig!! :'( :'(

Nu måste jag köpa nya grejer till träffen. >:(

iller

Citat från: redmac36 skrivet 27 april, 2014, 13:56:58
I dag skulle jag ta fram min utrustning till majträffen ur förådet och samlade allt i öppningen, gick i för att leta upp pannorna och sikten. :o :o

När jag hör ett ljud som låter som man slänger ett ton plåt i en tomcontainer,vänder mig om och ser fassan på traktoren har kört över alla grejerna.  >:( >:( >:(

Jag går fram och ser vad jag kan rädda ur röran. :( :( :( Bara en spade klarade sig!! :'( :'(

Nu måste jag köpa nya grejer till träffen. >:(
du menar väll att din far måste köpa nya grejer, så går det när man inte kan köra traktor ordentligt.

redmac36

Det värsta är att både pumpen och stälningen till min Z-Sluce är helförstörda. :'(

newstream

Rackarns va trist  :-[

Hopas att det löser sig för dig med både pump och ställning .
Spade, ett undervärderat redskap.

Bothner(Kenneth)

Illa!  Kanske någon försäkring kan få kostnader att hållas nere!?

BASSO

 :o :o :o Hur kör han igentligen? Mycket tråkigt för dig, men som sagt försäkringen borde täcka det, eller? Tror att ni ska kontakta försäkringsbolaget där traktorn är försäkrad, då det var skada på ANNANS egendom. Mvh Basso.
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

Mabbe

 :'(
Hoppas det löser sig för dej.
Allt som glimmar är inte guld.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod