Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Mineralkurs - Intresseanmälan

Startat av Nugget, 16 april, 2015, 09:48:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Sudde(Stefan)

Låter intressant!
Är jag i Svedala vid bestämt datum är jag gärna med :)
Framåt framåt och.....ner.

Grus

Jag är väldigt intresserad att vara med!

Eucitzen

Kul att så många är intresserade!

Just nu är inget datum spikat därför vi först måste hitta lokaler vi kan vara i... Ja, organisera det hela.
Tanken är att om det går bra, blir det fler kurser. Så om ni inte kan just den dagen, kanske det inte gör så mycket. :)
Geologists are gneiss, tuff and a little wacke.

Guldbob

Citat från: Eucitzen skrivet 18 april, 2015, 08:19:36
Kul att så många är intresserade!

Just nu är inget datum spikat därför vi först måste hitta lokaler vi kan vara i... Ja, organisera det hela.
Tanken är att om det går bra, blir det fler kurser. Så om ni inte kan just den dagen, kanske det inte gör så mycket. :)
Att starta upp något innan mitten av Agusti tror jag vore dumt då de flesta kör sina race med familj och egna prospekteringar.
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

Sorken

#17
Citat från: Guldbob skrivet 18 april, 2015, 19:09:35
Citat från: Eucitzen skrivet 18 april, 2015, 08:19:36
Kul att så många är intresserade!

Just nu är inget datum spikat därför vi först måste hitta lokaler vi kan vara i... Ja, organisera det hela.
Tanken är att om det går bra, blir det fler kurser. Så om ni inte kan just den dagen, kanske det inte gör så mycket. :)
Att starta upp något innan mitten av Agusti tror jag vore dumt då de flesta kör sina race med familj och egna prospekteringar.

Nja så fasligt är det väl ändå inte, att hela våren o sommaren är uppbokad med viktigare saker. :)  Ett litet plus om det är tidigare så man har med sig kunskaperna när man är ute under säsongen. Men det går bra vilket som!

BASSO

Passar på att bumpa upp denna tråd med en fråga.
Har det hittats någon lokal eller bestämmts något datum ännu?
Mvh Basso.
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

burris

Lite långt att åka men skulle gilla om vi kunde dra igång någon kurs Västernorrland. Då skulle jag anmäla mig direkt.
Den som letar han söker.

Eucitzen

Har inte hittat några lokaler än. Fick tips på några ställen att höra med, dock.
Mycket att göra just nu, så det går lite trögt. Hög säsong på jobbet.

Burris,
Om det finns nog med intresse kan jag mycket väl tänka mig resa och hålla kurserna.
Tanken är att "prova på" i söder först och se hur det utvecklas.
Geologists are gneiss, tuff and a little wacke.

Tommybodling

Jag är intresserad, om inget annat (familj) kommer i vägen. Bor i Torsås så kommer det bli i Emmabodatrakten så är det bara runt knuten.

Glimmer

Lyfter upp denna tråd om mineral kurs!

/Glimmer

Guldbob

Jag bokar 2 platser ev 4 på direkten, blir det i Emmaboda så sover jag i Djursvik, inte så långt.
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

Tommybodling

Jag är fortfarande på. Även en kompis till mig.

Tommybodling

Citat från: Guldbob skrivet 04 september, 2015, 21:05:23
Jag bokar 2 platser ev 4 på direkten, blir det i Emmaboda så sover jag i Djursvik, inte så långt.
Stuga i djursvik?