Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Guldforums rykte...

Startat av Dynamit Daniel, 27 maj, 2015, 16:37:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Dynamit Daniel

...ur en åttaårings perspektiv.
När jag monterat HB; n i Emån, läste en närvarande åttaåring dekalen på sidan och kläckte ur sig följande.
- Guldforum! När de var här tog de inte ens ut pannorna ur bilarna... de satte sig å drack öl med en gång och där satt de hela kvällen...

What happens in Ädelfors stays in Ädelfors.
[emoji15]
Allt kommer upp med dynamit...

borax

#1
Citat från: Dynamit Daniel skrivet 27 maj, 2015, 16:37:32
...ur en åttaårings perspektiv.
När jag monterat HB; n i Emån, läste en närvarande åttaåring dekalen på sidan och kläckte ur sig följande.
- Guldforum! När de var här tog de inte ens ut pannorna ur bilarna... de satte sig å drack öl med en gång och där satt de hela kvällen...

What happens in Ädelfors stays in Ädelfors.
[emoji15]
Många umgås över några öl och vaskar inte i Ädelfors. Vi får lära den lille 8 åringen det . Sedan har många lång väg också så första kvällen brukar mest vara prat om allt guld som hittats :D

//borax

johanssonsan

Citat från: Dynamit Daniel skrivet 27 maj, 2015, 16:37:32
...ur en åttaårings perspektiv.
När jag monterat HB; n i Emån, läste en närvarande åttaåring dekalen på sidan och kläckte ur sig följande.
- Guldforum! När de var här tog de inte ens ut pannorna ur bilarna... de satte sig å drack öl med en gång och där satt de hela kvällen...

What happens in Ädelfors stays in Ädelfors.
[emoji15]

....ur en åttaårings perspektiv.  Totalt antal medlemmar idag: 1654.  Undrar nu hur många medlemmar som anlände den kvällen.

Sudde(Stefan)

#3
Citat från: Dynamit Daniel skrivet 27 maj, 2015, 16:37:32
...ur en åttaårings perspektiv.
När jag monterat HB; n i Emån, läste en närvarande åttaåring dekalen på sidan och kläckte ur sig följande.
- Guldforum! När de var här tog de inte ens ut pannorna ur bilarna... de satte sig å drack öl med en gång och där satt de hela kvällen...

What happens in Ädelfors stays in Ädelfors.
[emoji15]

Hahaha !!
Skrattade högt.! :)
Framåt framåt och.....ner.

Pappagoran

Ja i Ädelfors gräver man som en tok de första åren och sen blir det mest prat och umgänge. Men då det finns lite guld i Emån
är det bland de bättre ställen att pröva nya grejor på. (tycker jag numer) Även om Guldforum förtär en del öl där så åker dom också skidor.

https://www.youtube.com/watch?v=wk3Up6-LQYU
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

HANNU

Jag håller helt klart med åttaåringen. Var dåligt med folk i ån.
Stå på dig, annars gör nån annan det.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod