Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Camp Skäggwood utmanar SGF3

Startat av Gruvfogden, 08 april, 2018, 10:36:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Camp Skäggwood utmanar härmed SGF3 i en vänskaplig tävling i 5-mannalag i guldvaskning. Detta kommer att ske under Finska Mästerskapen i Tankavaara 20-22 juli 2018.
Förlorarna bjuder vinnarna på ett "Vasalopp" (en flaska blåbärskosken) på nugget bar.
Antar ni utmaningen?

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

vedboden

man tackar alex. tar med några makkarakorvar så kan  ni mumsa på dem medans vi njuter av vodkan....hehe     pelle vedboden  sgf 3

Gruvfogden

Kul Pelle :)
Då kör vi :)

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

HANNU

#3
Trevligt, är laguppsättning för boda lagen redan klart. Annars svårt med vadslagning.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Gruvfogden

Citat från: HANNU skrivet 08 april, 2018, 14:49:45
Trevligt, är laguppsättning för boda lagen redan klart. Annars svårt med vadslagning.

Vi kommer hålla en "kvaltävling" på Camp Skäggwood där alla våra gäster får vara med och kvala in till laget. De fem bästa blir de som får representera Skäggwood i tävlingen.

Detta kommer bli skitkul och är ett bra sätt att stärka banden mellan alla oss Svenskar som är uppe i Finland under sommaren. Jag tror det kommer bli en mycket trevlig tävling och en rolig kväll efteråt.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Grävmaskinisten

Det är synd att vi från Lemmenjoki har så långt till er annars kanske vi också kunde varit med och förhöjt stämmningen ;D
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

Gruvfogden

Citat från: Grävmaskinisten skrivet 08 april, 2018, 15:59:55
Det är synd att vi från Lemmenjoki har så långt till er annars kanske vi också kunde varit med och förhöjt stämmningen ;D

Ingen dum idé dock. Kan ni inte få ihop ett lag och komma dit? Visst, det är en jävla väg att ta sig därifrån, men det vore kul att samla alla svenskar en kväll :)
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Grävmaskinisten

Citat från: Gruvfogden skrivet 08 april, 2018, 16:09:45
Citat från: Grävmaskinisten skrivet 08 april, 2018, 15:59:55
Det är synd att vi från Lemmenjoki har så långt till er annars kanske vi också kunde varit med och förhöjt stämmningen ;D

Ingen dum idé dock. Kan ni inte få ihop ett lag och komma dit? Visst, det är en jävla väg att ta sig därifrån, men det vore kul att samla alla svenskar en kväll :)
Ja det hade varit riktigt kul!
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

HANNU

Citat från: Gruvfogden skrivet 08 april, 2018, 15:34:47
Citat från: HANNU skrivet 08 april, 2018, 14:49:45
Trevligt, är laguppsättning för boda lagen redan klart. Annars svårt med vadslagning.

Vi kommer hålla en "kvaltävling" på Camp Skäggwood där alla våra gäster får vara med och kvala in till laget. De fem bästa blir de som får representera Skäggwood i tävlingen.

Detta kommer bli skitkul och är ett bra sätt att stärka banden mellan alla oss Svenskar som är uppe i Finland under sommaren. Jag tror det kommer bli en mycket trevlig tävling och en rolig kväll efteråt.
Hoppas inga etablerade tävlingsvaskare är med i  nån av lagen
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Gruvfogden

Citat från: HANNU skrivet 08 april, 2018, 16:18:51
Citat från: Gruvfogden skrivet 08 april, 2018, 15:34:47
Citat från: HANNU skrivet 08 april, 2018, 14:49:45
Trevligt, är laguppsättning för boda lagen redan klart. Annars svårt med vadslagning.

Vi kommer hålla en "kvaltävling" på Camp Skäggwood där alla våra gäster får vara med och kvala in till laget. De fem bästa blir de som får representera Skäggwood i tävlingen.

Detta kommer bli skitkul och är ett bra sätt att stärka banden mellan alla oss Svenskar som är uppe i Finland under sommaren. Jag tror det kommer bli en mycket trevlig tävling och en rolig kväll efteråt.
Hoppas inga etablerade tävlingsvaskare är med i  nån av lagen

Alla som vill får ställa upp. Det finns många snabba vaskare som inte tävlat förr. Kolla bara på när Linda gick och blev 4:a i Finska mästerskapen på sin första tävling någonsin. Dan Gustafsson tog hem Ingarö Open på sin första tävling. Hillbom tog medalj på SM som var hans första tävling.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

HANNU

Citat från: Gruvfogden skrivet 08 april, 2018, 16:09:45
Citat från: Grävmaskinisten skrivet 08 april, 2018, 15:59:55
Det är synd att vi från Lemmenjoki har så långt till er annars kanske vi också kunde varit med och förhöjt stämmningen ;D

Ingen dum idé dock. Kan ni inte få ihop ett lag och komma dit? Visst, det är en jävla väg att ta sig därifrån, men det vore kul att samla alla svenskar en kväll :)
Inga tävlingar för min del, men att alla skulle träffas är kul, det håller jag med om. Har tidigare gjort försök att samla folket, men fick ingen gehör för förslaget. För våran del från Lemmenjoki är det kört. Det skulle kosta åtta timmars vandring, tre timmar i båt, två övernattningar och över trettio mil med bil.
Men lycka till.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Lillil

#11
Ingen dum idé dock. Kan ni inte få ihop ett lag och komma dit? Visst, det är en jävla väg att ta sig därifrån, men det vore kul att samla alla svenskar en kväll :)


Svenskar???
Får jag inte vara med?

Gruvfogden

Citat från: Lillil skrivet 08 april, 2018, 21:13:22
Ingen dum idé dock. Kan ni inte få ihop ett lag och komma dit? Visst, det är en jävla väg att ta sig därifrån, men det vore kul att samla alla svenskar en kväll :)


Svenskar???
Får jag inte vara med?

Självklart får du det. Alla får vara med :)
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod