Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Ett tips!!!

Startat av GuldUgglan, 04 januari, 2018, 14:47:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

GuldUgglan

Som ju många sett så har inläggen blivit färre här på forumet.

Jag har ett litet tips som jag tror kan funka.
Många säger att de bara läser här men vill inte göra inlägg.. det är ju OK.
Inlägg är ju inget man kan tvinga fram. Man tror sig kanske inte ha så mycket att bidra med.
MEN
om ni trycker på gillaknappen lite oftare, kanske bara för att ge kvitto på att ni "läst inlägget".
Då skulle nog det genast generera en positiv utveckling. De som skriver märker att det finns ett intresse att läsa deras inlägg, och det genererar garanterat fler inlägg!!

I värsta fallet så kanske det till slut är bara en person som håller igång forumet, och vi får döpa om det till en blogg, men så länge läsarna finns så kommer det att skrivas här.

GILLA GILLAKNAPPEN!
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

newstream

Citat från: GuldUgglan skrivet 04 januari, 2018, 14:47:28
Som ju många sett så har inläggen blivit färre här på forumet.

Jag har ett litet tips som jag tror kan funka.
Många säger att de bara läser här men vill inte göra inlägg.. det är ju OK.
Inlägg är ju inget man kan tvinga fram. Man tror sig kanske inte ha så mycket att bidra med.
MEN
om ni trycker på gillaknappen lite oftare, kanske bara för att ge kvitto på att ni "läst inlägget".
Då skulle nog det genast generera en positiv utveckling. De som skriver märker att det finns ett intresse att läsa deras inlägg, och det genererar garanterat fler inlägg!!

I värsta fallet så kanske det till slut är bara en person som håller igång forumet, och vi får döpa om det till en blogg, men så länge läsarna finns så kommer det att skrivas här.

GILLA GILLAKNAPPEN!
Finns det någon gillaknapp som jag missat via tapatalk?

Skickat från min SM-G955F via Tapatalk

Spade, ett undervärderat redskap.

vedboden

bra tänkt där nyström

GuldUgglan

Finns det ingen gillaknapp när man använder tapatalk?

Det är ju jäkligt dumt. Fast jag har alltid använt den vanliga web versionen oavsett om jag använder mobil, surfplatta eller dator. Det funkar ju perfekt utan tapatalk.
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.