Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Beställde Mellan Highbanker från Amneröd Goldprospecting

Startat av vaskaholic, 05 februari, 2017, 14:01:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Husbonden

Citat från: vaskaholic skrivet 08 mars, 2017, 20:39:15
Citat från: Husbonden skrivet 04 mars, 2017, 18:44:35
Sätt en meter spiralslang från hb som du kopplar fast flatslangen i sen har du inga problem med veck.
Tack för tipset det ska jag göra fast man måste väl ha en koppling imellan.

Beställde även Gorilla lim från nån sida för att jag är dum i huvudet och ställde allt på flaket inklusive mattor så allt var fryst när vi kom hem så limmningen gick upp lite grann nån några mm på ett par ställen i hörnen när jag våldade ut mattorna.

Jaja man lär sig.......ibland. Kanske eller inte vad blir nästa misstag
[/

Köp en bit rör som är lika tjock som innermåttet på dina slangar och fäst med slangklämmor. Fasa ner rörbiten lite så den inte är så kantig invändigt.
Jag har tejp på ovansidan mina mattor. Lägg bara i lite lim i skåran och tryck till så är du redo för nya äventyr.

vaskaholic

Citat från: Husbonden skrivet 04 mars, 2017, 18:44:35
Köp en bit rör som är lika tjock som innermåttet på dina slangar och fäst med slangklämmor. Fasa ner rörbiten lite så den inte är så kantig invändigt.
Jag har tejp på ovansidan mina mattor. Lägg bara i lite lim i skåran och tryck till så är du redo för nya äventyr.
Ska köpa rör jula hade det inte tyvärr. Mattan är limmad och klar även testkörd.
Skitvaskning på er.

HANNU

Hydroscan har riktiga skarvmuffar i aluminium och rejäla slangklämmor.
Stå på dig, annars gör nån annan det.