Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Pyramid Pro Pan och Maverick finishing pan

Startat av johanssonsan, 29 april, 2015, 09:24:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Muddy

Tycker att även i denna tråd kan ni skicka PM.

Gruvfogden

Citat från: Muddy skrivet 10 maj, 2015, 07:39:14
Tycker att även i denna tråd kan ni skicka PM.

Jag tycker att detta är ett öppet forum och att man då diskuterar öppet. Själva idén med ett forum är väl att diskutera saker och ting?
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Muddy

Nej du har nog fel här, tror inte forumet är till för att käbbla om vem som gör vad, när det gäller att beställa och sälja O kopiera, whatever, Men det är upp till Moderatorn att bestämma det. men jag tror nog många håller med mig om detta..... ;)

Gruvfogden

Då kanske du borde skriva det i ett PM till mig istället för att posta det här ;)
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

GuldUgglan

Ett forum skall ha högt till tak och nog tycker jag man ska få argumentera, debattera, diskuttera osv öppet så länge det har med forumets ämne att göra. Hade det rört politik eller annat sånt så är det ju en helt annan sak. PM systemet skulle nog bli överbelastat om man skall använda det när man tycker annorlunda än nån annan. Ett forum där alla bara klappar varandra på axlarna och tycker att vi är bäst i världen blir aldrig bra. Till sist blir det bara en grupp självgoda insnöade gubbar som inte ser längre än vad skägget räcker..
I den här tråden håller jag med @Gruvfogden til fullo. Jag skrev ett inlägg till johanssonsan och väntade mig et svar.. Inte att nån annan skulle skriva att han minsann också ska sälja samma produkt.. Jag struntar i om Gulbob säljer glaspärlor och ballonger i sin butik men han behöver inte framhäva det i alla trådar som handlar om utrustning. Den här produkten hade han ju inte ens hemma så vad gick infon ut på annat än kapa intresse från johanssonsans tråd.
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Nugget

Jag har en tråd för just detta:

http://www.guldforum.se/forum/index.php?topic=3255.0

Där kan vi prata om hur vi säljer saker osv....

Så kan @johanssonsan få tillbaks sin tråd  ;D
/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

GuldUgglan

Tack Nugget.
Eftersom jag var en av dem som anmält intresse så kände jag att mitt inlägg var befogat.
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.