Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Galna tävlingar på vårträffen 2018

Startat av Gruvfogden, 01 februari, 2018, 13:36:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Som traditionen bjuder så anordnar Infaustus och jag en korkad vasktävling på vårträffen.
Som vanligt så måste deltagarna vara reggade här på guldforum.
Förra året hade vi enormt fina priser från Guldström, Paydirt.se, Scandredge.com, AGP och Grävmaskinisten. Vi hoppas på lika fina priser även detta år.
Anmälan sker här i tråden. Det kostar 100 kr/person och all vinst går till guldforum. Tävlingen hålls på lördagen den 28/4.
Max 25 deltagare.

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

piggis

Citat från: Gruvfogden skrivet 01 februari, 2018, 13:36:34
Som traditionen bjuder så anordnar Infaustus och jag en korkad vasktävling på vårträffen.
Som vanligt så måste deltagarna vara reggade här på guldforum.
Förra året hade vi enormt fina priser från Guldström, Paydirt.se, Scandredge.com, AGP och Grävmaskinisten. Vi hoppas på lika fina priser även detta år.
Anmälan sker här i tråden. Det kostar 100 kr/person och all vinst går till guldforum. Tävlingen hålls på lördagen den 28/4.
Max 25 deltagare.

Jag och brottareoskar vill vara med

Skickat från min SM-G870F via Tapatalk

Michael Hillbom / Skidmark

Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

BASSO

Basso vill gärna vara med på tokroliga tävlingar. Undrar om det är tvång att man är forum medlem för att delta?
Om det inte är tvång, anmäler jag även min yngsta grabb också.
Mvh Basso
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

Gruvfogden

Citat från: BASSO skrivet 02 februari, 2018, 14:41:28
Basso vill gärna vara med på tokroliga tävlingar. Undrar om det är tvång att man är forum medlem för att delta?
Om det inte är tvång, anmäler jag även min yngsta grabb också.
Mvh Basso
Jo man ska vara medlem men jag bestämmer enhälligt att familjen räknas som medlemmar. Så du och grabben är anmälda :)

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Grävmaskinisten

Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

Gruvfogden

6 st anmälda nu. 19 platser kvar.

Blixten

Herr Blixt och en vän anmäler sig till denna härliga tävling!
Gräv gräv och åter gräv

Lappen

iller

Lappen

Men va härligt, då har jag ju nära till att komma och delta också :-D bara 4 mil

Jackpot

Jag anmäler mig härmed

Kan även tillägga att Swedish Nuggets kommer att köra en knock-out tävling
IN AURUM VERITAS EST

Ducatista

Mot bättre vetande anmäler jag mig...  ;)