Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Nybörjare

Startat av Basseknast, 27 december, 2018, 09:37:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Basseknast

Hej allihop. Jag är en nybliven pensionär från nordöstra Skåne som behöver lite att syssla med på fritiden.Har alltid varit intresserad av naturupplevelser och tycker att guldvaskning och mineralletning kan vara en bra anledning till att ge sig ut.Då jag inte har någon erfarenhet alls så samlar jag så mycket info som jag kan via nätet under vinterhalvåret för att till våren bege mig till Ädelfors för att lära mig tekniken.Jag kommer sedan att börja utforska mina hemtrakter som jag känner väl.Hälsningar Bosse

HANNU

Citat från: Basseknast skrivet 27 december, 2018, 09:37:13
Hej allihop. Jag är en nybliven pensionär från nordöstra Skåne som behöver lite att syssla med på fritiden.Har alltid varit intresserad av naturupplevelser och tycker att guldvaskning och mineralletning kan vara en bra anledning till att ge sig ut.Då jag inte har någon erfarenhet alls så samlar jag så mycket info som jag kan via nätet under vinterhalvåret för att till våren bege mig till Ädelfors för att lära mig tekniken.Jag kommer sedan att börja utforska mina hemtrakter som jag känner väl.Hälsningar Bosse
Ädelfors på första majhelgen samlas vi forumfolket där. Där har du bästa tillfället att komma in i hobbyn. Kan lära dig vaska, få råd mer du orkar svälja, och kan se olika apparater i drift. Och träffa verkligen goda vanner.
Välkommen hit.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Basseknast

Det låter jättebra, vi ses i Ädelfors. Hälsningar Bosse