Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Lucky swede

Startat av Malmberg, 23 augusti, 2016, 16:15:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Malmberg

Någon som vet vart lucky swede tog vägen? Han va bland det första jag såg av svensk guldvaskning, efter guldström då. 😀

Guldbob

Det sista jag såg från honom var att han var i Finland och fick bilen sönderskjuten..
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

barasvartsand

Han kanske är ute i skogarna och gräver djupt till skillnad från mig som nästintill bara sitter framför datorn och drömmer guld.

Lucky Swede

Jodå fullfart med med hacka och spade.
Kör mest numera med gänget i Västernorrlands Gold.

Blev två resor upp till Finland en med detektor och en grävar resa till SGF:s Finlands inmutning.
Annars så är det mest i Sverige som vi prospekterar och vi har gjort mycket spännande fynd under sensommaren.

Kommer lite filmer under hösten/vintern om våra äventyr  8)
www.youtube.com/watch?v=B90stJnUWlc

StoraNorrland

Kanonkul!
Jag gillar verkligen dina filmer som visar att vi är några som söker fyndigheten med stort F. Under tiden är det ju kul att prospektera också! Önskar verkligen dig lycka till i Västernorrland.

Grävmaskinisten

Citat från: Lucky Swede skrivet 24 augusti, 2016, 09:00:43
Jodå fullfart med med hacka och spade.
Kör mest numera med gänget i Västernorrlands Gold.

Blev två resor upp till Finland en med detektor och en grävar resa till SGF:s Finlands inmutning.
Annars så är det mest i Sverige som vi prospekterar och vi har gjort mycket spännande fynd under sensommaren.

Kommer lite filmer under hösten/vintern om våra äventyr  8)
www.youtube.com/watch?v=B90stJnUWlc
En riktigt bra teaser för vad som komma skall och riktigt roligt att träffa dig och co. Hoppas att vi träffas vid något annat tillfälle. Du kanske får för dig att besöka oss på våran inmutning i Lemmenjoki " Petronellan kolmio" tills dess gold luck  ;)
Häls André
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

Malmberg

Roligt att höra! Ska bli jättekul att se. Tänkte försöka hitta något spännande ställe kring Emån. Tänkte prova mellan Högsby och fågelfors. Någon som varit söder om guldström i Emån?

elgreba

#7
Som André skriver så har vi gjort mycket intressanta fynd och legat lågt med att gå ut med något av goda anledningar.. Men kan säga att det händer saker och allt rullar på! :) Mvh
/Andreas

elgreba

Lite bilder tillbakablickar säsong 2016 och mer kommer.. https://youtu.be/pWioWhgUsio
/Andreas

Malmberg

Härligt!!! Haha. Äntligen lite sweet ol gold. =) det är väl inte bara svenskt guld?