Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Behövs ett sådant här forum

Startat av Anonymous, 26 januari, 2008, 12:10:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anonymous

Bra, har inte hittat ett specifikt forum för oss! Ser fram emot "!sjösättningen"  :)

Björn

Hej Jabber.
Jo, i vart fall ett forum av denna typen.
Vi har hittills funnits (och finns kvar) på Yahoo enklare variant där det ofta skrivs via E-mail. Där kan du bli med i avvaktan på att det startats ett officiellt Guldforum av denna typ.

MVH/Björn

rolf@guldstrom.se

Bra jobbat Björn

Svar ja, vi behöver ett guldgäng där vi alla kan prata direkt.

Rolf Guldström.

Björn

Hej Rolf m.fl..

Kul det här med att starta ett forum även om det nu bara är ett experiment och lärospår. Har fått en viss kläm på hur systemet funkar, blir inte lika många misstag längre. Tittat runt på olika layouter men inte hittat något direkt spännande. Logga och "huvudet" bör ju fixas till. Tror att det finns gott om hjälp den dagen något kommer i riktig drift.

Kanske att inte alla följer med över hit men en del gör det nog, det ligger liksom mera i tiden med denna typ. Med "över hit" menar jag bara till typ av forum, inte till min plats  :)

MVH/Björn.

rolf@guldstrom.se

Jag har hittat en bra länk här med mycket info om dredging http://www.goldgold.com/stories/muddymadagascar.htm
Gå ner till ungefär mitten av sidan och där hittar du 2 länkar om dredging.

Bästa hälsningar,
Rolf Guldström.