Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Behave

Startat av klyvar, 26 oktober, 2013, 11:43:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

klyvar

Angående en tidigare tråd.

Självklart kan vi alla inte tycka likadant i alla frågor. Därför är det naturligt att det kan bli en del hetsiga diskussioner på ett forum. Ibland kanske till och med det slinker med personliga påhopp men oftast blir det inte mer för det finns admins som gör sitt jobb.

Det jag vill vända mig mot i detta forum är när detta hände nu sist så tilläts dessutom personens vänner att komma med spydiga instämmande inlägg som inte tillförde ett dugg utan var bara avsedda att tracka personen ifråga. När dessutom en admin som antagligen är kompis med det mobbande gänget inte gör sitt jobb är det än mer sorgligt att se.

Det är typiskt för mobbare att påpeka att offret har sig själv att skylla. Var tror ni erat ansvar finns VA???

Ni bryter mot detta forums regler med ert övergrepp men admin kanske anser att vissa inte behöver följa forumregler och låter era inlägg stå kvar vad vet jag.

Så även om admin är kompis med er vill jag säga SKÄRP ER FÖR F-N

Här finns länk till en instruktionsvideo om forumsetikett ni kan titta på:

Här har ni länken till detta forums regler om ni inte läst dom: http://www.guldforum.se/forum/index.php?topic=293.0

Är det någon som vill diskutera det här personligen med mig så går det bra. Skicka ett privat meddelande så ska ni få mitt namn och telefonnummer.

iller

Skicka ett pm till mig om vad det egentligen gäller, då jag inte är helt hundra.

klyvar

Done. Men jag tror de som berörs vet.

robowich

Jag tror mig veta vilken tråd  du menar. Jag tror däremot inte att du fått hela sammanhanget klart för dig då delar av det som hänt börjat i ett annat forum, nämligen på facebook.
Jag tror att det är mest därför den tråd du avser blev som den blev, och ryckt ur hela sitt sammanhang så kan det som skrivs verka som hårda ord.
Jag står dock för allt jag skrivit in i minsta nyans och antydan.

/Robert
Audere est Facere

iller

Jag låser denna tråden med nu så det inte ballar ur igen på något sätt :)