Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Goldowl matta

Startat av GuldUgglan, 04 maj, 2015, 16:04:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

meister

Även jag är intresserad att köpa lite, pm:a mig pris :)

/Med vänlig hälsning
Andreas

piggis

Jag har aldrig hittat så mycket smått någonsin när jag vaskat koncentratet som denna gång, måste vara mattans förtjänst för jag är litta smålurig nu!!!!

GuldUgglan

Citat från: piggis skrivet 08 maj, 2015, 19:02:15
Jag har aldrig hittat så mycket smått någonsin när jag vaskat koncentratet som denna gång, måste vara mattans förtjänst för jag är litta smålurig nu!!!!
Det låter bra.. Bara gubben hittar guldet så ska rännan leverera....
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

GuldUgglan

Två stycken nybockade alu-rännor. 30 cm breda, 108 cm och 125 cm långa i 1,5 mm aluminium.
Nu fattas bara inredningen.. och vad skall det måntro bli för inredning i dessa? :D :D :D :D ;D ;D ;D
Det kan ni ju få gissa på. :D
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.

Nugget

Citat från: GuldUgglan skrivet 13 maj, 2015, 21:05:54
Två stycken nybockade alu-rännor. 30 cm breda, 108 cm och 125 cm långa i 1,5 mm aluminium.
Nu fattas bara inredningen.. och vad skall det måntro bli för inredning i dessa? :D :D :D :D ;D ;D ;D

Gula inuti, så man slipper se guldet?
Varför göra det lätt för sej??   ;D
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

GuldUgglan

Citat från: Nugget skrivet 13 maj, 2015, 22:40:17
Citat från: GuldUgglan skrivet 13 maj, 2015, 21:05:54

Gula inuti, så man slipper se guldet?
Varför göra det lätt för sej??   ;D

Japp.. Guldgult är ju alltid snyggt.. Synd att den snygga färgen försvinner när man tar bort skyddsplasten  :D gult matchar ju svart inredning annars  8)

Verktygsmakaren Sven

Nu ska det nog gå att se på den första filmen 

Lättjan är uppfinningarnas moder/
Ingenting är omöjligt det Omöjliga tar bara lite längre tid

GuldUgglan

Det ser bra ut Sven.. Skall bli intressant att få mattorna på plats i rännorna och testköra. Jag kommer att testa till att börja med som bäckränna. Har några vattendrag med bra hastighet på vattnet.

GoldRusher

Får nog instämma med föregående, ser jävligt bra ut och om det går att vända på dom så får man ju "two in one" och ur ett konsument perspektiv så kan det ju inte bli bättre. Ett klart jävligt bra koncept.

//GoldRusher
"So C'mon on let's go"

GuldUgglan

Citat från: Verktygsmakaren Sven skrivet 14 maj, 2015, 19:47:57
Nu ska det nog gå att se på den första filmen 

Den sidan av mattan ser ju ut att fungera som droprifles. Det bör ju fungera med rätt lite flöde också. Att kunna sätta egna räfflor på alu profilen med list eller vad man vill gör ju att man verkligen kan kombinera ihop mattorna att fungera i nästan alla flöden och situationer. Jag är verkligen sugen att få testa mattorna nu.

Verktygsmakaren Sven

en liten film  hur man kan göra om mattan till en underflow sluice   

iller

Nu har jag gjort reklam åt dig på facebook, du får lägga upp ett pris på sidan dock :P

Verktygsmakaren Sven

Citat från: iller skrivet 19 maj, 2015, 20:41:08
Nu har jag gjort reklam åt dig på facebook, du får lägga upp ett pris på sidan dock :P

oops glömt det fixat  :)