Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Sökfunktionen ur funktion?

Startat av maxibazze (Max), 17 februari, 2018, 10:01:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

maxibazze (Max)

Hej, är det så för er andra också att ni inte kan använda sökfunktionen uppe i högra hörnet?
Trevlig lördag  :)
______ _          _          ______
|   ___   |         | |          |         \
|_____| |_____| |_____ |_____/

Magnetit

Lånar din tråd lite✌

Kan inte lägga upp nått inlägg där jag lägger till bilder ( välj fil )
Får upp en vit sida där det står nått om " fatal error" och en jäkla massa siffror ja inte förstår mig på 🤔 "memory" nämns åxo tror jag.
Nån mer som detta har hänt för?
Botemedlet tack snälla😉👍

Gräver med det som finns tillgängligt för stunden 😉

gangsing finne

"Syntax error " blir det för mig också .dvs när jag försöker lägga ut bilder på min eldriven trommel tråd ..
vaska stället först innan du gräver

johanssonsan

#3
Citat från: gangsing finne skrivet 24 februari, 2018, 13:45:24
"Syntax error " blir det för mig också .dvs när jag försöker lägga ut bilder på min eldriven trommel tråd ..
Markera "infoga bild" sedan välj fil. Funkar för mig .....

(Tillåtna filtyper: doc, txt, pdf, png, pxm, zip, gif, JPG, jpg, jpeg, mpg, mp4, mov, 3gp
Begränsningar: 4 per inlägg, maximal storlek totalt 25600kB , maximal storlek per fil 25600kB )

gangsing finne

#4
Provade först styrhjul med glidlager (vita hjulet).men det funkade dåligt pga att trommeln är ej 100% rund .bytte till kullagrat (grå).då funkar det fint.konstigt,det går att lägga ut bilder på andras trådar ..
vaska stället först innan du gräver

Magnetit

Citat från: gangsing finne skrivet 24 februari, 2018, 22:01:48
Provade först styrhjul med glidlager (vita hjulet).men det funkade dåligt pga att trommeln är ej 100% rund .bytte till kullagrat (grå).då funkar det fint.konstigt,det går att lägga ut bilder på andras trådar ..

Det kunde inte jag göra😑 .. Fatal Error memory exahusted - står det och en jäkla massa siffror.. tror att @Nugget nämns i nån rad åxo...suck...lägger upp på Instagram så länge😂👌👌
Gräver med det som finns tillgängligt för stunden 😉

gangsing finne

#6
Va trääligt (som dom säger i gnällbältet  :D) att folk missar fina guldbilder pga fatal error .nåväl ,inte kommer jag att skaffa instagram pga detta dilemma C:-)
vaska stället först innan du gräver

HANNU

Citat från: Magnetit skrivet 24 februari, 2018, 23:02:18
Citat från: gangsing finne skrivet 24 februari, 2018, 22:01:48
Provade först styrhjul med glidlager (vita hjulet).men det funkade dåligt pga att trommeln är ej 100% rund .bytte till kullagrat (grå).då funkar det fint.konstigt,det går att lägga ut bilder på andras trådar ..

Det kunde inte jag göra😑 .. Fatal Error memory exahusted - står det och en jäkla massa siffror.. tror att @Nugget nämns i nån rad åxo...suck...lägger upp på Instagram så länge😂👌👌
Riktigt bra av den lilla mängden på plastlådan.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

johanssonsan

Citat från: Magnetit skrivet 24 februari, 2018, 23:02:18
Citat från: gangsing finne skrivet 24 februari, 2018, 22:01:48
Provade först styrhjul med glidlager (vita hjulet).men det funkade dåligt pga att trommeln är ej 100% rund .bytte till kullagrat (grå).då funkar det fint.konstigt,det går att lägga ut bilder på andras trådar ..

Det kunde inte jag göra😑 .. Fatal Error memory exahusted - står det och en jäkla massa siffror.. tror att @Nugget nämns i nån rad åxo...suck...lägger upp på Instagram så länge😂👌👌

Fattar jag rätt om det är bara @Magnetit som inte kan lägga upp bilder?

gangsing finne

Jag kan inte få upp bilder på tex eldriven trommeltråd (kan inte ens öppna tråden).sen vaska koncentrat =kan inte lägga ut bilder.det värkar som att det går inte att lägga ut, om du har tidigare lagt ut biler i den tråden.....
vaska stället först innan du gräver

johanssonsan

Citat från: gangsing finne skrivet 25 februari, 2018, 08:41:27
Jag kan inte få upp bilder på tex eldriven trommeltråd (kan inte ens öppna tråden).sen vaska koncentrat =kan inte lägga ut bilder.det värkar som att det går inte att lägga ut, om du har tidigare lagt ut biler i den tråden.....

Något är fel i trådarna Vaska koncentrat och Eldriven trommeltråd..... får inte upp dom.

iller

Citat från: johanssonsan skrivet 25 februari, 2018, 08:51:52
Citat från: gangsing finne skrivet 25 februari, 2018, 08:41:27
Jag kan inte få upp bilder på tex eldriven trommeltråd (kan inte ens öppna tråden).sen vaska koncentrat =kan inte lägga ut bilder.det värkar som att det går inte att lägga ut, om du har tidigare lagt ut biler i den tråden.....

Något är fel i trådarna Vaska koncentrat och Eldriven trommeltråd..... får inte upp dom.

jepp, har samma problem.

Magnetit

Citat från: HANNU skrivet 25 februari, 2018, 05:41:11
Citat från: Magnetit skrivet 24 februari, 2018, 23:02:18
Citat från: gangsing finne skrivet 24 februari, 2018, 22:01:48
Provade först styrhjul med glidlager (vita hjulet).men det funkade dåligt pga att trommeln är ej 100% rund .bytte till kullagrat (grå).då funkar det fint.konstigt,det går att lägga ut bilder på andras trådar ..

Det kunde inte jag göra😑 .. Fatal Error memory exahusted - står det och en jäkla massa siffror.. tror att @Nugget nämns i nån rad åxo...suck...lägger upp på Instagram så länge😂👌👌
Riktigt bra av den lilla mängden på plastlådan.
Tack @HANNU .
Jag blev lite överraskad själv faktiskt , Nu måste ju självklart stenarna "små gruset " i lådan åxo krossas 😅💪.. Tråkigt att jag inte var mer noga , så att exakta mätningar av vikt och dyligt kunde göras👎 Men jag har ju hela sommaren på mig att göra om detta😉👍
Gräver med det som finns tillgängligt för stunden 😉