Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Guldforum 10 år

Startat av Nugget, 05 februari, 2018, 23:25:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Hej alla

Detta år 2018 fyller Guldforum.se 10 år och jag tänkte att vi kunde ha lite kuligare detta år. 
Men jag vill att vi alla är delaktiga på något sätt så vi kan börja här att hitta på lite kuliga saker. 

Sätt igång att ge idéer...

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

HANNU

GRATTIS till Guldforum samt till @Nugget som nyligen fyllde år. Björn var han som satt i gång detta en gång och nu är det Nugget som har kraftigt påverkat på fleras liv, det mesta positivt. Kanske en och annan fru som skulle gärna stänga forumet.
Från Lanskrona till Kirkenäs har jag fått många goda vänner genom forumet, guld värt är ni.

Skulle ändå vilja önska lite mera funktioner till Gruppen, tex citera knappen.
GRATTIS
Stå på dig, annars gör nån annan det.

GuldUgglan

Det finns ju saker man kan plocka fram kanske?
Finns det statistik för alla 10 åren? Så kan det ju kanske vara skoj att lyfta fram de populäraste inläggen osv.. favoriter i repris. Kanske en hel del nostalgi eftersom guldvaskningsindustrin förändrats en hel del de senaste 10 åren. Om man tittar på utrustning osv...


Jag har svårt att komma på nått skoj.. den bäste forumisten vad gäller skoj är ju tyvärr inte här så ofta nåmer.. vår allas @Pappagoran givetvis..
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Sudde(Stefan)

Undrar om Herr Dan Dynamit skulle kunna bränna av ett litet fyrverkeri kanske??
Och nog ska vi väl kunna hitta på lite extratokiga lekar och tävlingar?
Framåt framåt och.....ner.

HANNU

Citat från: GuldUgglan skrivet 06 februari, 2018, 19:09:18
Det finns ju saker man kan plocka fram kanske?
Finns det statistik för alla 10 åren? Så kan det ju kanske vara skoj att lyfta fram de populäraste inläggen osv.. favoriter i repris. Kanske en hel del nostalgi eftersom guldvaskningsindustrin förändrats en hel del de senaste 10 åren. Om man tittar på utrustning osv...


Jag har svårt att komma på nått skoj.. den bäste forumisten vad gäller skoj är ju tyvärr inte här så ofta nåmer.. vår allas @Pappagoran givetvis..
Här lite statistik i siffror.
http://www.guldforum.se/forum/index.php?action=stats
Stå på dig, annars gör nån annan det.

iller

Citat från: HANNU skrivet 07 februari, 2018, 04:34:23
Citat från: GuldUgglan skrivet 06 februari, 2018, 19:09:18
Det finns ju saker man kan plocka fram kanske?
Finns det statistik för alla 10 åren? Så kan det ju kanske vara skoj att lyfta fram de populäraste inläggen osv.. favoriter i repris. Kanske en hel del nostalgi eftersom guldvaskningsindustrin förändrats en hel del de senaste 10 åren. Om man tittar på utrustning osv...


Jag har svårt att komma på nått skoj.. den bäste forumisten vad gäller skoj är ju tyvärr inte här så ofta nåmer.. vår allas @Pappagoran givetvis..
Här lite statistik i siffror.
http://www.guldforum.se/forum/index.php?action=stats

Hehe, knappt postat något på ett halvår minst och ligger ändå i toppen :P

Gruvfogden

Jag och Infaustus kommer att anordna extra korkade tävlingar i år på vårträffen.
Sedan har vi en annan idé också som vi finslipar på. Kan bli en riktigt kul vårträff :)

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

GuldUgglan

Citat från: Gruvfogden skrivet 07 februari, 2018, 18:16:34
Jag och Infaustus kommer att anordna extra korkade tävlingar i år på vårträffen.
Sedan har vi en annan idé också som vi finslipar på. Kan bli en riktigt kul vårträff :)

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk



Desto större anledning att även jag ska dyka upp där. Men det ska vara mycket som ska stämma in om jag ska bli överens med mig själv.. Men som Gunde Svan säger... ingenting är omöjligt!
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.