Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Forummötet i Ädelfors, När????

Startat av Pappagoran, 01 Januari, 2016, 14:24:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Röstningen om vilken helg forummötet ska vara är borttaget. Tradition är tradition och så får det bli även i år.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Gruvfogden

Varför inte hålla på traditionen och köra träffen när anläggningen öppnar?  Elda kan man väl göra när som helst.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Pappagoran

Citat från: Gruvfogden skrivet 01 Januari, 2016, 14:34:29
Varför inte hålla på traditionen och köra träffen när anläggningen öppnar?  Elda kan man väl göra när som helst.

Jag håller med dig @Gruvfogden. Och faktum är att det eldas väldig mycket i Ädelfors och att det även finns en "Riktig" Majbrasa för den som inte kan vara utan. Finns det något fastställt öppningsdatum för anläggningen?

HANNU

Helgen med klämdagen skulle ge långväga möjligheten att komma.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

HANNU

Ni som tänker delta gå gärna längst upp på tråden och rösta.

HANNU

För mig är det inga problem komma på vilken av helgerna som helst, jag kan komma tidigare och bli kvar efteråt. Jag har ju bara sex timmars körning per sida. Men.
Många andra har inte samma möjlighet, kommer kanske på lördag förmiddan och börjar samla ihop på söndag förmiddan. Vad blir det för möte av det.
Nä, bestäm vilken som helst helg. Men jag åker ner helgen efter. Möte eller inte.

Gruvfogden

Precis pratat med Rolf. Camping och anläggningen öppnar helgen 29/4-1/5.

Enligt traditionen så är det ju den helgen vi kör på.

Därmed tycker jag saken är avgjord.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Aquatek69

YES.... I leave the Wednesday after... Great news  :D
John.
Scandredge.se
Material in motion

BarbieOnWeed

Citat från: Aquatek69 skrivet 03 Januari, 2016, 17:02:27
YES.... I leave the Wednesday after... Great news  :D
John.

I call shootgun in the van if possible!? 😀

HANNU

Citat från: Pappagoran skrivet 01 Januari, 2016, 14:24:18
Röstningen om vilken helg forummötet ska var är borttaget. Tradition är tradition och så får det bli även i år.
Omröstningen är borttagen? Utan att resultaten redovisades! Senast jag tittade på den var det flesta rösterna för alternativ tre, helgen efter.

Pappagoran

Citat från: HANNU skrivet 03 Januari, 2016, 17:51:26
Citat från: Pappagoran skrivet 01 Januari, 2016, 14:24:18
Röstningen om vilken helg forummötet ska var är borttaget. Tradition är tradition och så får det bli även i år.
Omröstningen är borttagen? Utan att resultaten redovisades! Senast jag tittade på den var det flesta rösterna för alternativ tre, helgen efter.

Jag ber om ursäkt för denna omröstning och inser att jag borde aldrig ha startat den. Resultatet vid borttagandet var 8 på 29-01 Maj och 10 på helgen efter och 3 som kunde vilket som så det var ganska lika. Då var det 21 av 180 som läst tråden och ville säga något.

HANNU

Inget fel med omröstning. Synd bara att medlemmarna inte ville säga sitt. Eller kanske är det bara vi 21 som överhuvudtaget är på väg dit.

Blixten

Tycker vi kör på det vi alltid kört på. 1:a helgen i maj!
Gräv gräv och åter gräv