Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Någon som bor i närheten av skellefteå?

Startat av iller, 15 februari, 2015, 09:12:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

iller

Kommer eventuellt att flytta dit pga mitt företag och en ny inkubator med lite för bra deal för att tacka nej så är det någon som bor i närheten man kan vaska med kanske?

johanssonsan

Din rackare. Du drar dig mot guldbältet. Får hoppas att de släpper ut dig ur företagskuvösen ibland.   ;D

olauser

Ja har en stuga i byn norrut i Pite . Ja blir där lite då å då. Ja ha inte hunnit gräva så mycket där uppe. Men de finns ju lite å gräva i där oxå.


Skickas från min iPhone via Tapatalk

Sluiceman Dan

Tja.
Bor i Luleå jag, har en stuga mellan luleå å Piteå som jag är mkt i under sommaren.
Bara hojta till isåfall.
Å välkommen upp till Norrland  :D

Mvh, Dan.
Ge inte upp - Guldet finns därnere... Gräv djupare 😝
INSTAGRAM: dan_sluiceman_dan
Delägare i Skäggwood och Midnight Miners Prospecting 🤠⚒⛏

iller

Citat från: johanssonsan skrivet 15 februari, 2015, 09:58:13
Din rackare. Du drar dig mot guldbältet. Får hoppas att de släpper ut dig ur företagskuvösen ibland.   ;D

Jag är expert på att delegera ;D

iller

Citat från: olauser skrivet 15 februari, 2015, 10:14:35
Ja har en stuga i byn norrut i Pite . Ja blir där lite då å då. Ja ha inte hunnit gräva så mycket där uppe. Men de finns ju lite å gräva i där oxå.


Skickas från min iPhone via Tapatalk

check :D

iller

Citat från: Mr Johansson skrivet 15 februari, 2015, 12:54:58
Tja.
Bor i Luleå jag, har en stuga mellan luleå å Piteå som jag är mkt i under sommaren.
Bara hojta till isåfall.
Å välkommen upp till Norrland  :D

Mvh, Dan.

Check på den också då :D

olauser

En delegerare!!! De ä ju bra. Ja är ju glapp i både bom å sticka. Hydrauliken ä ju inte heller så bra. Men ja har två grävmaskiner som är 17. [emoji1]


Skickas från min iPhone via Tapatalk

Lapplasse

Hur går det blivit Skelleftebo och flyttat till staaan ännu?
Bar hojta till så kanske vi kan tömma nån Bäck på guld!
Om inte annat så kanske dom tar guld i hockeyn :D
Bor i skellefteå men vaskar från Kiruna i norr och hit ner.

Kristoffer

Även jag bor i Skellefteå! Dock så har det väl varit mer fokus på metalldetektorn senaste tiden, men det blir en del guldjakt också!

Om du har med en inkubator att göra så gissar jag på att du kommer att hålla till i huset "Entreprenören" på Anderstorp en hel del?

iller

Citat från: Kristoffer skrivet 24 mars, 2015, 21:46:21
Även jag bor i Skellefteå! Dock så har det väl varit mer fokus på metalldetektorn senaste tiden, men det blir en del guldjakt också!

Om du har med en inkubator att göra så gissar jag på att du kommer att hålla till i huset "Entreprenören" på Anderstorp en hel del?

Har inte flyttat dit ännu, och ingen aning om det är där det kommer bli jag håller hus :P

Kristoffer

Aha, du har inte kommit längre :) Men det är bara att du hojtar till om det blir så att du flyttar!

Gruvfogden

Bäste herr @iller

Jag ber om att få svara på din fråga om någon bor i närheten av Skellefteå.

Det bodde 72 031 personer i Skellefteå Kommun år 2015. I själva Skellefteå Stad bodde samma år 35 516 personer. Detta betyder att det då bodde 36 515 personer i närheten av Skellefteå. Nu har det dock gått en tid sedan 2015, men jag är övertygad om att det fortfarande bor folk i närheten.

Hoppas detta gav dig klarhet i frågan ;)
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."