Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

MAJ träff , Guldforum.se

Startat av ultralasse (Lars Langö ), 19 januari, 2014, 08:39:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Joakim

nu är jag redo för kvällen med godis slappa läge i soffan o en bra film att vila ryggen till :) tackar alla för en trevlig o rolig helg o ser i fram mot nästa träff

BASSO

#131
Tack för en rolig och lärorik helg på er. Extra roligt att det var så många forum medlemmar på plats denna helg, och så många nya alias/ansikten att lära sig. Kameran glömdes tyvär hemma så inte ett enda kort tog jag under träffen (hoppas att någon bombar med bilder senare  :P) Finvaskade igenom allt koncentrat idag.

Här är helgens skörd för mig och mina barn. Vi var i "gropen" en dag också.
[mmg]561[/mmg]

Mvh Basso.


**Admin justerade bildadressen**
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

Nugget

Och jag tackar er alla för en trivsam tillvaro i Ädelfors.
Kul att träffa alla dessa positiva guldvaskare från forumet.


Och alla dessa maskiner som ni har byggt under vintern, dom stod på rad i Emån  :))


Var inte blyga nu att kontakta varandra för att leta vidare i Sveriges morän.


/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Sudde(Stefan)

Hemma efter en supertrevlig träff med alla glada människor!

Ett extra tack till Infa och Fogden för den roliga tävlingen , vilket också resulterade i min bästa panna någonsin ;-) hehe

Tack alla och ser fram mot fler träffar i Ädelfors!!




Sent from my iPhone using Tapatalk
Framåt framåt och.....ner.

Gruvfogden

Stort tack till alla som var nere i Ädelfors. Grymt kul.

Hoppas att ni som ställde upp i tävlingen hade roligt. Jag och Infa hade i alla fall mycket roligt när vi planerade det:)

Roligt att se så många folk från Guldforum på plats.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

ultralasse (Lars Langö )

Tack alla för en super bra träff och alla skratt. Stort tack till kolander som höll i skolan, infa å fogden för den galna tävlingen å göran för inspirationen att gräva djupt. Hoppas att alla kom hem säkert och lugnt men med trötta ryggar :). / ultra lasse
Tiga är silver  -vaska är guld :)
kultakuume nousee !!!

HANNU

#136
Stort tack till FOGDEN som delade ut så mycket av sitt guld till gänget här. Och vilket galet tävling han fick till med INFAUSTUS
Helgen från 1 till 10= 10
Tack alla nya vänner.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

iller

Kom hem kl halv åtta igår :D Tack alla för en super trevlig helg och extra tack till fogden och infa för den redigt roliga tävlingen! Och tack till Tedher som stod för matlagningen för mig hela helgen, det var supergod mat :D

Pappagoran

Pappagoran instämmer i kören. Vilka enastående dagar det blev. Jag återkommer lite senare med
lite bilder med mera, allt sett ur pappas perspektiv  :)  Tack alla gamla och nya bekantskaper!
(Tar inte upp Infa och Fogen här, dom kommer att avhandlas senare)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Tobbe

ja trevliga dagar även om jag personligen inte medverka på så mkt, var rätt trött efter hårda veckor på jobbet
Ut och upplev

SkanDigger

Tak til jer allesammen, for en god weekend :-)
Jeg lægger snart nogle billeder op særskilt, på en anden tråd.

mvh SkanDigger
No guts, No Glory!

Andreas Andersson

Ja det var verkligen en trevlig helg som tog slut för snabbt. Tack Iller för kartlektionen, tack Matte och Alex för en överraskande rolig tävling, tack till Hannu för gummimatta och Sträckmetall och stort tack till alla ni andra som är så hjälpsamma när man bombarderar med frågor. Tack även vädergudarna som bjöd på skönt väder och att jag inte förfrös fötterna mellan Fredag-lördag då jag gick och la mig lagom packad och i tron om att i min 5+ sovsäck ska jag inte frysa. Smörgåsar och Ardbeg isolerar inget vidare kom jag fram till.
Aurum in venis

ultralasse (Lars Langö )

#142
https://www.facebook.com/events/1450159501921927/
Även om det är mycket kvar av 2014 ....men
så ingen glömmer att skriva in i kalendern,

ny tråd kommer här senare.

Fredag 1 maj -söndag 3 maj  2015 .
Tiga är silver  -vaska är guld :)
kultakuume nousee !!!