Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Lätt regnummer :)

Startat av Malle, 09 oktober, 2014, 18:03:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Malle

Köpte en "ny" bil alldeles nyss då den gamla började bli alltför skröplig.
Jag har kört en Mitsubishi Galant i ca 2 år och har varit jättenöjd med den, speciellt som jag inte gav mer än 7500:- för den. Nya tillskottet är en Volvo V70, mest för att jag får dra lite mer med den. Men jag har alltid haft svårt för att lära mig min regnummer på mina fordon, lättast är ju om man kan liksom "omvandla" dom till nåt vardagligt eller liknande. Min dotter har ju DLH, och det kommer jag ihåg om jag tänker "DHL, fast ändå inte lika". Den gamla bilen har JKO och jag tänker alltid på den som Joker hehe! På den nya behöver jag ta mig fan knappt tänka alls (vilket passar mig utmärkt, får ju bara huvudvärk av sådana övningar), nämligen SGU! Vet inte hur många gånger senaste året jag skrivit in dom bokstäverna i webbläsaren, vore väl fasen om jag skulle glömma det? Tyvärr är bilen svart, troligtvis den minst tacksamma lacken som finns. Bäst är nog silver, har inte tvättat Galanten sen jag köpte den...
Men alltså, SGU...vad är oddsen för det? För en sån som jag? Guldletare alltså, och det betyder inte att jag hittar nåt ;)

Brickan

AuGold är nog ledigt åckså, lite dyrt kanske men det gräver man lätt ihop på en sommar!